SERWIS REKRUTACYJNY

Studia I stopnia

Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej

Kierunek studiów:
Media mastering

Poziom studiów:
studia I stopnia

Forma studiów:
stacjonarne
niestacjonarne

Liczba semestrów:
6

Profil studiów:
praktyczny

Nadawany tytuł:
licencjat

Elektroniczna rejestracja
(w okresie rekrutacji)

Czesne za semestr w roku akademickim 2024/2025:
studia stacjonarne: 5000 zł | studia niestacjonarne: 5000 zł

Termin rekrutacji na ten kierunek:
na rok akad. 2025/26

> 15 maj – 26 wrzesień 2025

lub do wyczerpania limitu miejsc.

Tegoroczni maturzyści mogą składać dokumenty po uzyskaniu świadectwa dojrzałości.

W uzasadnionych wypadkach Rektor, działając na pisemny umotywowany wniosek kandydata może wyrazić zgodę na przyjęcie dokumentów wymaganych przy postępowaniu rekrutacyjnym po terminie określonym przez Senat zakreślając ostateczny termin ich złożenia.

Media mastering

Poszukujesz innowacyjnego kierunku studiów, który przybliży Cię do świata mediów i nowoczesnych technologii jednocześnie? Mamy dla Ciebie coś szczególnego – studia na kierunku media mastering, dzięki którym zostaniesz specjalistą komunikacji w nowych mediach. Stworzyliśmy nowoczesny kierunek łączący specjalistyczną wiedzę i umiejętności z obszaru mediów, marketingu i technologii informatyczno- komunikacyjnych, wykorzystywanych w tworzeniu treści medialnych.

Studia pozwolą Ci zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do sprawnego i skutecznego działania w nowoczesnych mediach. Media mastering to przede wszystkim umiejętności i doświadczenie praktyczne. Nauczysz się tworzenia angażujących treści multimedialnych: tekstowych, wizualnych i dźwiękowych.

Absolwent

Absolwent będzie media masterem czyli profesjonalistą wypełniającym lukę na rynku szybko zmieniającej się branży mediów cyfrowych.
Absolwent będzie specjalistą ds. komunikacji w nowych mediach, sprawnym menadżerem kreatywnego contentu dostosowanego do różnych platformach cyfrowych. Będzie nie tylko biegły w dziedzinach związanych bezpośrednio z mediami i nowoczesnym marketingiem, ale także wyposażony zostanie w umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów i kompetencje, które pozwalają dostosować się do szybko zmieniającej się przestrzeni mediów.

Kim możesz zostać

strategiem mediów cyfrowych, analitykiem mediów, menedżerem mediów społecznościowych, specjalistą ds. marketingu medialnego, konsultantem ds. mediów, menedżerem produkcji medialnej, twórcą treści cyfrowych i multimedialnych.

Wybierz MEDIA MASTERING – studia z zakresu komunikacji, nowych technologii i zarządzania!

Nauczysz się jak kreować i zarządzać wizerunkiem w przestrzeni komunikacyjnej. Poznasz warsztat dziennikarski, narzędzia marketingu internetowego i podstawy informatyki, aby sprawnie poruszać się również w sferze obsługi technicznej platform komunikacyjnych.

Zajęcia praktyczne prowadzone w laboratoriach komputerowych i studiu telewizyjnym! Nauczysz się jak tworzyć angażujące treści multimedialne i tekstowe, treści wideo i podcasty przy jednoczesnym przestrzeganiu wytycznych prawnych i norm etycznych. Zostań sprawnym menadżerem kreatywnego contentu!

Naucz się! Działaj! Osiągaj sukces!

Program studiów

przedmiot
Nauki o komunikacji społecznej i mediach
Marketing
Gatunki i formaty medialne
Podstawy informatyki
Polityka antydyskryminacyjna
Kompetencje językowe media mastera
Savoir vivre
Specyfika pracy grupowej
Technologie przetwarzania informacji z wykorzystaniem platformy e-learningowej
Wychowanie fizyczne
Szkolenie BHP
Kultura języka polskiego
Język polski akademicki
przedmiot
Podstawy prawa
Podstawy zarządzania
Grafika komputerowa
Podstawy warsztatu radiowego
Podstawy warsztatu telewizyjnego
Warsztat autoprezentacji
Etyka zawodowa media mastera
Język obcy I
Wychowanie fizyczne
Język polski akademicki (dla cudzoziemców)
Przedmioty podstawowe do wyboru (2 przedmioty do wyboru):
Literatura i kultura popularna
Introduction to Cultural Studies (w j.ang)
Wiedza o kulturze
Współczesne kino polskie
History of the World’s Cinema (w j. ang.)
Marketing polityczny
Facing the Others (w j. ang.)
Filozofia
Socjologia
przedmiot
Kultura audiowizualna
Nowe media
Projektowanie i zarządzanie stronami internetowymi
Kompetencje medialne i dostępność mediów
Podstawy warsztatu operatorskiego
Podstawy warsztatu montażowego
Język obcy II
Przedmioty z nauk o zarządzaniu do wyboru (2 do wyboru):
Różnice kulturowe w biznesie międzynarodowym
Ekonomia międzynarodowa
Zarządzanie relacjami z klientem
Procesy zakupu i sprzedaży w mediach w praktyce
Przedmioty z nauk o mediach i komunikacji społecznej (2 do wyboru):
Media a problemy społeczne współczesnego świata
Społeczeństwo informacyjne
Komunikowanie międzykulturowe
Organizacja i ekonomika produkcji telewizyjnej
przedmiot
Prawo w pracy twórcy treści medialnych
Kreowanie marki
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Bezpieczeństwo, udostępnianie i przechowywanie danych
Projektowanie uniwersalne
Ekonomika mikroprzedsiębiorstwa
Analityka internetowa
Język obcy III
Warsztaty specjalistyczne z nauk o komunikacji do wyboru (2 do wyboru):
Warsztat postprodukcji
Produkcja dźwięku
Praca głosem i zachowania medialne
Warsztat dokumentalisty
Warsztaty specjalistyczne z IT do wyboru (2 do wyboru):
Warsztat fotografii
Pracownia druku 3D i dronów
Pracownia VR
przedmiot
Pozyskiwanie funduszy na projekty
Zarządzanie projektami
Warsztaty specjalistyczne z nauk o zarządzaniu i jakości do wyboru (4 do wyboru):
Digital marketing (w j. ang)
Marketing społeczny
Marketing B2B
Systemy informatyczne w analizie zachowań konsumenckich
Account Managment - od briefu po realizację
Badania marketingowe
Strategie marketingowe
Marketing międzynarodowy
Produkcja video
/praktyka zawodowa (1 miesiąc - styczeń)/
Język obcy IV
przedmiot
Praktyka zawodowa 5 miesięcy (1 miesiąc w sem V )
Seminarium dyplomowe i egzamin dyplomowy

DZIAŁ REKRUTACJI
na studia magisterskie oraz I i II stopnia

Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek C, parter

czynne: pon-pt 8.00-16.00
sobota nieczynne

rekrutacja@afm.edu.pl
tel. 12 252 44 00, 12 252 44 04

UA Сайт для громадян України