Studia I stopnia
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Kierunek studiów:
Media mastering
Poziom studiów:
studia I stopnia
Forma studiów:
stacjonarne
niestacjonarne
Liczba semestrów:
6
Profil studiów:
praktyczny
Nadawany tytuł:
licencjat
Elektroniczna rejestracja
(w okresie rekrutacji)
Czesne za semestr w roku akademickim 2024/2025:
studia stacjonarne: 5000 zł | studia niestacjonarne: 5000 zł
Termin rekrutacji na ten kierunek:
na rok akad. 2025/26
> 15 maj – 26 wrzesień 2025
lub do wyczerpania limitu miejsc.
Tegoroczni maturzyści mogą składać dokumenty po uzyskaniu świadectwa dojrzałości.
W uzasadnionych wypadkach Rektor, działając na pisemny umotywowany wniosek kandydata może wyrazić zgodę na przyjęcie dokumentów wymaganych przy postępowaniu rekrutacyjnym po terminie określonym przez Senat zakreślając ostateczny termin ich złożenia.
Media mastering
Poszukujesz innowacyjnego kierunku studiów, który przybliży Cię do świata mediów i nowoczesnych technologii jednocześnie? Mamy dla Ciebie coś szczególnego – studia na kierunku media mastering, dzięki którym zostaniesz specjalistą komunikacji w nowych mediach. Stworzyliśmy nowoczesny kierunek łączący specjalistyczną wiedzę i umiejętności z obszaru mediów, marketingu i technologii informatyczno- komunikacyjnych, wykorzystywanych w tworzeniu treści medialnych.
Studia pozwolą Ci zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do sprawnego i skutecznego działania w nowoczesnych mediach. Media mastering to przede wszystkim umiejętności i doświadczenie praktyczne. Nauczysz się tworzenia angażujących treści multimedialnych: tekstowych, wizualnych i dźwiękowych.
Absolwent
Absolwent będzie media masterem czyli profesjonalistą wypełniającym lukę na rynku szybko zmieniającej się branży mediów cyfrowych.
Absolwent będzie specjalistą ds. komunikacji w nowych mediach, sprawnym menadżerem kreatywnego contentu dostosowanego do różnych platformach cyfrowych. Będzie nie tylko biegły w dziedzinach związanych bezpośrednio z mediami i nowoczesnym marketingiem, ale także wyposażony zostanie w umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów i kompetencje, które pozwalają dostosować się do szybko zmieniającej się przestrzeni mediów.
Kim możesz zostać
strategiem mediów cyfrowych, analitykiem mediów, menedżerem mediów społecznościowych, specjalistą ds. marketingu medialnego, konsultantem ds. mediów, menedżerem produkcji medialnej, twórcą treści cyfrowych i multimedialnych.
Wybierz MEDIA MASTERING – studia z zakresu komunikacji, nowych technologii i zarządzania!
Nauczysz się jak kreować i zarządzać wizerunkiem w przestrzeni komunikacyjnej. Poznasz warsztat dziennikarski, narzędzia marketingu internetowego i podstawy informatyki, aby sprawnie poruszać się również w sferze obsługi technicznej platform komunikacyjnych.
Zajęcia praktyczne prowadzone w laboratoriach komputerowych i studiu telewizyjnym! Nauczysz się jak tworzyć angażujące treści multimedialne i tekstowe, treści wideo i podcasty przy jednoczesnym przestrzeganiu wytycznych prawnych i norm etycznych. Zostań sprawnym menadżerem kreatywnego contentu!
Naucz się! Działaj! Osiągaj sukces!
Program studiów
przedmiot |
---|
Nauki o komunikacji społecznej i mediach |
Marketing |
Gatunki i formaty medialne |
Podstawy informatyki |
Polityka antydyskryminacyjna |
Kompetencje językowe media mastera |
Savoir vivre |
Specyfika pracy grupowej |
Technologie przetwarzania informacji z wykorzystaniem platformy e-learningowej |
Wychowanie fizyczne |
Szkolenie BHP |
Kultura języka polskiego |
Język polski akademicki |
przedmiot |
---|
Podstawy prawa |
Podstawy zarządzania |
Grafika komputerowa |
Podstawy warsztatu radiowego |
Podstawy warsztatu telewizyjnego |
Warsztat autoprezentacji |
Etyka zawodowa media mastera |
Język obcy I |
Wychowanie fizyczne |
Język polski akademicki (dla cudzoziemców) |
Przedmioty podstawowe do wyboru (2 przedmioty do wyboru): |
Literatura i kultura popularna |
Introduction to Cultural Studies (w j.ang) |
Wiedza o kulturze |
Współczesne kino polskie |
History of the World’s Cinema (w j. ang.) |
Marketing polityczny |
Facing the Others (w j. ang.) |
Filozofia |
Socjologia |
przedmiot |
---|
Kultura audiowizualna |
Nowe media |
Projektowanie i zarządzanie stronami internetowymi |
Kompetencje medialne i dostępność mediów |
Podstawy warsztatu operatorskiego |
Podstawy warsztatu montażowego |
Język obcy II |
Przedmioty z nauk o zarządzaniu do wyboru (2 do wyboru): |
Różnice kulturowe w biznesie międzynarodowym |
Ekonomia międzynarodowa |
Zarządzanie relacjami z klientem |
Procesy zakupu i sprzedaży w mediach w praktyce |
Przedmioty z nauk o mediach i komunikacji społecznej (2 do wyboru): |
Media a problemy społeczne współczesnego świata |
Społeczeństwo informacyjne |
Komunikowanie międzykulturowe |
Organizacja i ekonomika produkcji telewizyjnej |
przedmiot |
---|
Prawo w pracy twórcy treści medialnych |
Kreowanie marki |
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów |
Bezpieczeństwo, udostępnianie i przechowywanie danych |
Projektowanie uniwersalne |
Ekonomika mikroprzedsiębiorstwa |
Analityka internetowa |
Język obcy III |
Warsztaty specjalistyczne z nauk o komunikacji do wyboru (2 do wyboru): |
Warsztat postprodukcji |
Produkcja dźwięku |
Praca głosem i zachowania medialne |
Warsztat dokumentalisty |
Warsztaty specjalistyczne z IT do wyboru (2 do wyboru): |
Warsztat fotografii |
Pracownia druku 3D i dronów |
Pracownia VR |
przedmiot |
---|
Pozyskiwanie funduszy na projekty |
Zarządzanie projektami |
Warsztaty specjalistyczne z nauk o zarządzaniu i jakości do wyboru (4 do wyboru): |
Digital marketing (w j. ang) |
Marketing społeczny |
Marketing B2B |
Systemy informatyczne w analizie zachowań konsumenckich |
Account Managment - od briefu po realizację |
Badania marketingowe |
Strategie marketingowe |
Marketing międzynarodowy |
Produkcja video |
/praktyka zawodowa (1 miesiąc - styczeń)/ |
Język obcy IV |
przedmiot |
---|
Praktyka zawodowa 5 miesięcy (1 miesiąc w sem V ) |
Seminarium dyplomowe i egzamin dyplomowy |